Od 1. 10 2024 přijímáme objednávky na ošetření podvozku a dutin na sezonu duben – říjen 2025
Provádíme ošetření podvozku a dutin všech osobních automobilů do délky 480cm a výšky 240 cm.
Nabízíme 4 varianty: (ceny platné pro rok 2025 bez DPH 21%. )
1. ECONOMY (doba provedení 2 kalendářní dny / cena 7900,- Kč)
ukázat více- demontujeme kola
- celý podvozek mechanicky očistíme a dále tlakovým vzduchem odstraníme veškeré nečistoty
- na korodující místa naneseme odrezovač s taninem
- po zaschnutí odrezovače je podvozek ošetřen vrstvou izolační hmoty HB BODY 930 nebo podobným přípravkem na bázi asfaltu
- namontujeme kola
2. STANDARD (doba provedení 2 – 3 kalendářní dny / cena 9500,- Kč)
ukázat více- demontujeme kola
- demontujeme plastové kryty podvozku a plastové podběhy
- celý podvozek mechanicky očistíme a dále tlakovým vzduchem odstraníme veškeré nečistoty
- na korodující místa naneseme odrezovač s taninem
- po zaschnutí odrezovače místa ošetříme akrylátovou jednovrstvou (2 v 1) barvou ZINOREX S 2211
- po zaschnutí akrylátového nátěru je podvozek ošetřen vrstvou izolační hmoty HB BODY 930 nebo podobným přípravkem na bázi asfaltu
- konstrukčními otvory provedeme nástřik dutin voskem HB Body 900 nebo podobným přípravkem na bázi vosku
- namontujeme plastové kryty podvozku, plastové podběhy a kola
3. PREMIUM (doba provedení 3 kalendářní dny / cena 10500,- Kč)
ukázat více- demontujeme kola
- demontujeme plastové kryty podvozku a plastové podběhy
- demontujeme výfuk a výfukové štíty / v případě původního výfuku provedeme jeho vyvěšení/
- celý podvozek mechanicky očistíme a dále tlakovým vzduchem odstraníme veškeré nečistoty
- na korodující místa naneseme odrezovač s taninem
- po zaschnutí odrezovače místa ošetříme akrylátovou jednovrstvou (2 v 1) barvou ZINOREX S 2211
- místa která jsou nejvíce vystavená nepříznivým klimatickým podmínkám ošetříme speciální těsnící hmotou HB Body 115 AUTOSEAL Special
- po zaschnutí těsnící hmoty tato místa ošetříme akrylátovou jednovrstvou (2 v 1) barvou ZINOREX S 2211
- po zaschnutí akrylátového nátěru je podvozek ošetřen vrstvou izolační hmoty HB BODY 930 nebo podobným přípravkem na bázi asfaltu
- konstrukčními otvory provedeme nástřik dutin voskem HB Body 900 nebo podobným přípravkem na bázi vosku
- výfuk je ošetřen stříbrnou vypalovací žáruvzdornou barvou
- namontujeme výfukové štíty a výfuk
- namontujeme plastové kryty podvozku, plastové podběhy a kola
4. GOLD (doba provedení 3-4 kalendářní dny / cena 11500,- Kč)
ukázat více- demontujeme kola
- demontujeme plastové kryty podvozku a plastové podběhy
- demontujeme výfuk a výfukové štíty / v případě původního výfuku provedeme jeho vyvěšení/
- celý podvozek mechanicky očistíme a dále tlakovým vzduchem odstraníme veškeré nečistoty
- na korodující místa naneseme odrezovač s taninem
- po zaschnutí odrezovače místa ošetříme epoxidovým prostředkem pro opravu zrezivělých míst BRUNOX EPOXY KONVERTOR RZI
- po zaschnutí konvertoru tato místa ošetříme akrylátovou jednovrstvou (2 v 1) barvou ZINOREX S 2211
- vnitřní lemy blatníků jsou natřeny akrylátovou jednovrstvou (2 v 1) barvou ZINOREX S 2211
- místa která jsou nejvíce vystavená nepříznivým klimatickým podmínkám a vnitřní lemy blatníků ošetříme speciální těsnící hmotou HB Body 115 AUTOSEAL Special
- po zaschnutí těsnící hmoty tato místa ošetříme akrylátovou jednovrstvou (2 v 1) barvou ZINOREX S 2211
- po zaschnutí akrylátového nátěru je podvozek ošetřen vrstvou izolační hmoty HB BODY 930 nebo podobným přípravkem na bázi asfaltu
- konstrukčními otvory provedeme nástřik dutin voskem HB Body 900 nebo podobným přípravkem na bázi vosku
- výfuk je ošetřen stříbrnou vypalovací žáruvzdornou barvou
- namontujeme výfukové štíty a výfuk
- namontujeme plastové kryty podvozku, plastové podběhy a kola
Doplňkové služby:
ukázat více- v případě vadného výfuku provedeme po dohodě ze zákazníkem opravu nebo výměnu
- boční ochranné lišty prahů a blatníků nejdou bez poškození demontovat – výrobci aut je většinou lepí na trvalo – tyto lišty při ošetření podvozku nesnímáme.
- pokud je zvolena varianta ošetření s demontáží výfuku a výfuk je původní – nedělený, cena se může navýšit o cca 250 – 350,- Kč za spojku výfuku.
- většina automobilů je vyrobena tak, že je možné plastové podběhy demontovat bez poškození plastových nýtů sloužících k upevnění. Např. u vozů značky Toyota se musí plastové nýty použít nové – cena cca 100,- – 200,- Kč. V případě např. Volvo XC 90 – jsou použity jednorázové speciální antikorozní trhací nýty, které je nutno obtížně odvrtat – cena ošetření u tohoto modelu je ihned o cca 1000,- Kč dražší. Toto je ale naprostá výjimka – vždy Vás o těchto nepříjemnostech informujeme.
- opravená místa jsou poté utěsněna izolační hmotou HB Body 115 AUTOSEAL Special
- cena samostatného ošetření dutin je 4.900,- Kč a trvá cca 4 -6 hodin
- Malá SUV, terénní, dodávková vozidla a vozidla s pohonem přední a zadní nápravy (4×4) do délky 420 cm – ošetření podvozku a dutin + 2000,- Kč ke každé variantě, velká SUV, terénní, dodávková vozidla a vozidla s pohonem přední a zadní nápravy (4×4) do délky 480 cm včetně tažného zařízení + 4000,- Kč. Ošetření vozidel nad 480 cm délky a 240 cm výšky neprovádíme.
Před zimní sezónou je vhodné ošetřit podvozek voskovým nástřikem. Tento nástřik ochrání podvozek před destruktivními účinky soli. Cena voskového nástřiku je 5500,- Kč a trvá 1 kalendářní den.
- Pro dokonalé zaschnutí jednotlivých vrstev je potřebná doba provedení v rozsahu 2 – 4 dnů, v závislosti na zvolené variantě a momentálním počasí. Toto ošetření je nejideálnější provádět v letních měsících, za suchého počasí.
- Po dešti, případně po návštěvě myčky vozidel je potřeba vozidlo nechat vyschnout, zpravidla 3 – 5 dní. V případě velkého znečištění podvozku – zpravidla se jedná o vozidle terénní – bude vozidlo ošetřeno až po jeho očištění majitelem vozidla.
- Po dvou letech je vhodné opět ošetřit dutiny, případně opravit nástřik podvozku. Dle našich zkušeností takto pravidelně udržované vozidlo bude svému majiteli sloužit řadu let bez větších nákladů na opravu karoserie.