Ošetření podvozku a dutin

Provádíme ošetření podvozku a dutin všech osobních automobilů do délky 480cm a výšky 240 cm.

Nabízíme 4 varianty:

1. ECONOMY (doba provedení 2 kalendářní dny / cena 2.900,- Kč)

ukázat více
  • demontujeme kola
  • celý podvozek mechanicky očistíme a dále tlakovým vzduchem odstraníme veškeré nečistoty
  • na korodující místa naneseme odrezovač s taninem
  • po zaschnutí odrezovače je podvozek ošetřen vrstvou izolační hmoty HB BODY 930 nebo podobným přípravkem na bázi asfaltu
  • namontujeme kola

2. STANDARD (doba provedení 3 kalendářní dny / cena 4.500,- Kč)

ukázat více
  • demontujeme kola
  • demontujeme plastové kryty podvozku a plastové podběhy
  • celý podvozek mechanicky očistíme a dále tlakovým vzduchem odstraníme veškeré nečistoty
  • na korodující místa naneseme odrezovač s taninem
  • po zaschnutí odrezovače místa ošetříme akrylátovou jednovrstvou (2 v 1) barvou ZINOREX S 2211
  • po zaschnutí akrylátového nátěru je podvozek ošetřen vrstvou izolační hmoty HB BODY 930 nebo podobným přípravkem na bázi asfaltu
  • konstrukčními otvory provedeme nástřik dutin voskem HB Body 900 nebo podobným přípravkem na bázi vosku
  • výfuk je ošetřen stříbrnou vypalovací žáruvzdornou barvou
  • namontujeme plastové kryty podvozku, plastové podběhy a kola

3. PREMIUM (doba provedení 3-4 kalendářní dny / cena 5.500,- Kč)

ukázat více
  • demontujeme kola
  • demontujeme plastové kryty podvozku a plastové podběhy
  • demontujeme výfuk a výfukové štíty / v případě původního výfuku provedeme jeho vyvěšení/
  • celý podvozek mechanicky očistíme a dále tlakovým vzduchem odstraníme veškeré nečistoty
  • na korodující místa naneseme odrezovač s taninem
  • po zaschnutí odrezovače místa ošetříme akrylátovou jednovrstvou (2 v 1) barvou ZINOREX S 2211
  • místa která jsou nejvíce vystavená nepříznivým klimatickým podmínkám ošetříme speciální těsnící hmotou HB Body 115 AUTOSEAL Special
  • po zaschnutí těsnící hmoty tato místa ošetříme akrylátovou jednovrstvou (2 v 1) barvou ZINOREX S 2211
  • po zaschnutí akrylátového nátěru je podvozek ošetřen vrstvou izolační hmoty HB BODY 930 nebo podobným přípravkem na bázi asfaltu
  • konstrukčními otvory provedeme nástřik dutin voskem HB Body 900 nebo podobným přípravkem na bázi vosku
  • výfuk je ošetřen stříbrnou vypalovací žáruvzdornou barvou
  • namontujeme výfukové štíty a výfuk
  • namontujeme plastové kryty podvozku, plastové podběhy a kola

4. GOLD (doba provedení 4 kalendářní dny / cena 6.500,- Kč)

ukázat více
  • demontujeme kola
  • demontujeme plastové kryty podvozku a plastové podběhy
  • demontujeme výfuk a výfukové štíty / v případě původního výfuku provedeme jeho vyvěšení/
  • celý podvozek mechanicky očistíme a dále tlakovým vzduchem odstraníme veškeré nečistoty
  • na korodující místa naneseme odrezovač s taninem
  • po zaschnutí odrezovače místa ošetříme epoxidovým prostředkem pro opravu zrezivělých míst BRUNOX EPOXY KONVERTOR RZI
  • po zaschnutí konvertoru tato místa ošetříme akrylátovou jednovrstvou (2 v 1) barvou ZINOREX S 2211
  • vnitřní lemy blatníků jsou natřeny akrylátovou jednovrstvou (2 v 1) barvou ZINOREX S 2211
  • místa která jsou nejvíce vystavená nepříznivým klimatickým podmínkám a vnitřní lemy blatníků ošetříme speciální těsnící hmotou HB Body 115 AUTOSEAL Special
  • po zaschnutí těsnící hmoty tato místa ošetříme akrylátovou jednovrstvou (2 v 1) barvou ZINOREX S 2211
  • po zaschnutí akrylátového nátěru  je podvozek ošetřen vrstvou izolační hmoty HB BODY 930 nebo podobným přípravkem na bázi asfaltu
  • konstrukčními otvory provedeme nástřik dutin voskem HB Body 900 nebo podobným přípravkem na bázi vosku
  • výfuk je ošetřen stříbrnou vypalovací žáruvzdornou barvou
  • namontujeme výfukové štíty a výfuk
  • namontujeme plastové kryty podvozku, plastové podběhy a kola

Doplňkové služby:

ukázat více
  • v případě vadného výfuku provedeme po dohodě ze zákazníkem opravu nebo výměnu
  • boční ochranné lišty prahů a blatníků nejdou bez poškození demontovat – výrobci aut je většinou lepí na trvalo – tyto lišty při ošetření podvozku nesnímáme.
  • pokud je zvolena varianta ošetření s demontáží výfuku a výfuk je původní – nedělený, cena se může navýšit o cca 250 – 350,- Kč za spojku výfuku.
  • většina automobilů je vyrobena tak, že je možné plastové podběhy demontovat bez poškození plastových nýtů sloužících k upevnění. Např. u vozů značky Toyota se musí plastové nýty použít nové – cena cca 100,- – 200,- Kč. V případě např. Volvo XC 90 – jsou použity jednorázové speciální antikorozní trhací nýty, které je nutno obtížně odvrtat – cena ošetření u tohoto modelu je ihned o cca 1000,- Kč dražší. Toto je ale naprostá výjimka – vždy Vás o těchto nepříjemnostech informujeme.
  • opravená místa jsou poté utěsněna izolační hmotou HB Body 115 AUTOSEAL Special
  • cena samostatného ošetření dutin je 2.500,- Kč a trvá cca 4 -6 hodin
  • SUV, terénní a dodávková vozidla do uvedených rozměrů – ošetření podvozku a dutin + 2000,- Kč ke každé variantě. Ošetření těchto vozidel provádíme pouze po naší předchozí prohlídce.

Před zimní sezónou je vhodné ošetřit podvozek voskovým nástřikem. Tento nástřik ochrání podvozek před destruktivními účinky soli. Cena voskového nástřiku je 2000,- Kč a trvá cca 2 -3 hodiny

Pro dokonalé zaschnutí jednotlivých vrstev je potřeba doba provedení v rozsahu 2 – 4 dnů, v závislosti na zvolené variantě a momentálním počasí. Toto ošetření je nejideálnější provádět v letních měsících, za suchého počasí. Po dešti, případně po návštěvě myčky vozidel je potřeba vozidlo nechat vyschnout, zpravidla 3 – 5 dní. Po dvou letech je vhodné opět ošetřit dutiny, případně opravit nástřik podvozku. Dle našich zkušeností takto pravidelně udržované vozidlo bude svému majiteli sloužit řadu let bez větších nákladů na opravu karoserie.